საკლასო პროექტი – მოგზაურობა ხელოვნების სამყაროში

DSCN9659

საგანი ხელოვნება
კლასი 6
თარიღი 18.02.2016
თემა მოგზაურობა ხელოვნების სამყაროში
მიზანი მოსწავლის მიერ თეორიული ცოდნის ათვისებისა და პრაქტიკული უნარ-ჩვევების გამომუშავების ხარისხის შემოწმება,სხვადასხვა ქვეყნის კულტურის ძირითადი თავისებურებების ცოდნა. ჯგუფური სამუშაოს დაგეგმვა და შესრულება.
შედეგი/სტანდარტი ს.გ.6.5, ს.გ 6.6, ს.გ.6.7, ს.გ.6.12
რესურსი ფორმატები, ფერადი ფანქრები, ფოტოები-ილუსტრაციები,წებო, მაკრატელი
კლასის ორგანიზება ჯგუფური
უნარ-ჩვევა ინფორმაციის შეჯამებისა და პრაქტიკაში გამოყენების უნარის,თანამშრომლობის, პრეზენტაციის, ურთიერთპატივისცემის, სხვისი მოსმენის და აზრის პატივისცემის უნარ-ჩვევები
აქტივობა და დრო მასწავლებლის მითითებები-განმარტებები, მასალის განაწილება -5წთ

ჯგუფური სამუშაო -25წთ

პრეზენტაცია -10წთ

შეფასება -5წთ

შეფასება შეფასების რუბრიკა

 

ჯგუფური სამუშაოს შეფასების რუბრიკა

კრიტერიუმები ჯგუფის მუშაობა წარუმატებელია ჯგუფის მუშაობა დამაკმაყოფილებელია ჯგუფის მუშაობა წარმატებულია
ჯგუფის წევრების ჩართულობა მუშაობაში ყველა წევრი არ არის ჩართული უმრავლესობა ჩართულია ყველა ჩართულია
ურთიერთმოსმენისა და აზრის გაზიარების უნარი კამათობენ, არ უსმენენ ერთმანეთს და არის ხმაური, არ იზიარებენ ერთმანეთის აზრს ხმაურობენ, ნაკლებად იზიარებენ ერთმანეთის აზრს უსმენენ ერთმანეთს და იზიარებენ ერთმანეთის აზრს
ინსტრუქციის მიხედვით მუშაობა ზუსტად ვერ მიყვებიან ინსტრუქციას ნაწილობრივ მიყვებიან ინსტრუქციას მუშაობენ ინსტრუქციის მიხედვით
დროის ლიმიტის დაცვა ვერ ეტევიან განსაზღვრულ დროში უმნიშვნელოდ გააცდინეს დრო დაიცვეს დროის ლიმიტი
ლიდერის როლი ლიდერი ვერმართავს ჯგუფის მუშაობას ლიდერი ზოგჯერ ახერხებს მუშაობის წარმართვას ეფექტურად მართავს ჯგუფის მუშაობას

გაკვეთილის თვითშეფასების კრიტერიუმები

# კრიტერიუმები 1 2 3
1 გაკვეთილის მიზანი გასაგები,კონკრეტული და რეალისტური იყო
2 აქტივობები ემსახურებოდა მიზნის მიღწევას
3 გაკვეთილის დაწყება იწვევდა მოსწავლეთა მოტივაციას
4 მოსწავლეთა ორგანიზების ფორმა ხელს უწყობდა მიზნის მიღწევას
5 გამოყენებული რესურსები იწვევდა მოსწავლეთა მოტივაციას და აქტიურ ჩართვას საგაკვეთილო პროცესში
6 შეფასების შედეგად მიღებული შედეგები შეესაბამებოდა მიზანს
7 გათვალისწინებული იყო მოსწავლეთა ინტერესები და შესაძლებლობები
8 ჩემი საუბარი არ აჭარბებდა მოსწავლეთა საუბარს
9 ვიჩენდი ყველა მოსწავლისადმი თანაბარ ყურადღებას
10 ვიყენებდი აქტიური მოსმენის ტექნიკას
11 ვაძლევდი მოსწავლეებს განსაზღვრულ დროს კითხვებზე პასუხის გასაცემად

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / შეცვლა )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / შეცვლა )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / შეცვლა )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / შეცვლა )

Connecting to %s